Maandag 18 oktober 2021 07:00 uur
De Blesse
Ontvang updates voor De Blesse
Een bijzonder weekend was het bij voorbaat al. Op vrijdagavond vond het eerste teamuitje van het seizoen plaats, waarvan de organisatie in handen was van de gebroeders Lard en Imre Gol. Beiden staan niet op voorhand bekend om hun artistieke interesses, maar schijn bedriegt. De gebroeders besloten om het teamuitje serieus in te steken, wat resulteerde in een teken- en schilderavond waarbij Moeder Natuur zo goed mogelijk in beeld moest worden gebracht. Dit lukte.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van De Blesse