Dinsdag 4 maart 2014 08:00 uur
Oldetrijne
Ontvang updates voor Oldetrijne
Dijkstra investeerde afgelopen jaar in een mestbassin van 3.500 kuub. Dit biedt hem de mogelijkheid om langer te wachten met het bemesten van de eerste snee. In augustus wil hij geen drijfmest meer rijden, deze mest spaart hij liever voor het voorjaar.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oldetrijne