Vrijdag 18 mei 2018 10:04 uur
Ter Idzard
Ontvang updates voor Ter Idzard
Donderdagavond zijn de drie pas geboren slechtvalken in de toren van het oude stadhuis voorzien van een ring door medewerkers van Werkgroep Slechtvalken Nederland. Ook aanwezig was wethouder Marloes Borsboom. Bij het ringen werd duidelijk dat het gaat om twee mannetjes en een vrouwtje.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Ter Idzard