Nieuwe wethouders aangesteld

Woensdag 24 juni 2026 11:45 uur

Winterswijk

Ontvang updates voor Winterswijk

WINTERSWIJK - De gemeenteraad van de gemeente Winterswijk heeft vier nieuwe wethouders benoemd en geïnstalleerd. Voor de huidige bestuursperiode 2026-2030 zijn dat wethouders Sandra Metaal-ten Dolle (Voor Winterswijk), Gosse Visser (Voor Winterswijk), Loes ten Dolle (D66) en Mark ten Pas (PvdA). De benoeming vond plaats op dinsdag 23 juni 2026 tijdens de raadsvergadering.

Lees het volledige artikel bij de bron

Bekijk al het lokale nieuws van Winterswijk

Nieuwe wethouders aangesteld

Meer meldingen in deze omgeving



112 melding
Woensdag 24-6-2026 om 14:58
Lekstraat, Winterswijk





Binnenlands nieuws
Woensdag 24-6-2026
Winterswijk

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Winterswijk

Instellen

Meer nieuws in Winterswijk

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement