Woensdag 17 juni 2026 18:07 uur
Grijpskerk
Ontvang updates voor Grijpskerk
Woensdag 17 mei was een grote dag voor het echtpaar Agema-Vaatstra uit Grijpskerk. Zij vierden dat ze 60 jaar zijn getrouwd. Locoburgemeester Bé Schollema van gemeente Westerkwartier kwam het diamanten paar woensdagmiddag feliciteren en hij had een feestelijk bos bloemen voor hen meegenomen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Grijpskerk