Zondag 30 september 2018 17:56 uur
Oldehove
Ontvang updates voor Oldehove
De zon gaat boven Zuidhorn onder om in het Westerkwartier weer op te komen. Vooral in de songteksten kwamen zaterdagavond bij de eindmanifestatie van BoomaanZ voor de poort van het gemeentehuis in Zuidhorn de voordelen van de fusie van vier gemeenten naar voren. De zon blijft schijnen over straks een toenemend aantal mensen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oldehove