Woensdag 19 december 2012 09:00 uur
Saaksum
Ontvang updates voor Saaksum
Wethouder Arnold Bloem (VVD) van de gemeente Marum is woensdagavond tijdens de raadsvergadering opgestapt. Aanleiding voor zijn terugtreden is de affaire rond het peuterspeelzaalwerk in Marum.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Saaksum
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Saaksum
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG