Woensdag 11 maart 2020 08:00 uur
Saaksum
Ontvang updates voor Saaksum
Tennisster Kiki Bertens is toch in de Verenigde Staten gebleven na de afgelasting van het WTA-toernooi van Indian Wells in verband met het coronavirus. Ze was aanvankelijk van plan terug naar huis te keren om daar af te wachten of het toernooi van Miami, dat over anderhalve week zou moeten beginnen, daadwerkelijk doorgaat.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Saaksum