Maandag 22 maart 2021 08:00 uur
Den Horn
Ontvang updates voor Den Horn
De komende week zal er de Siemens Vectron locomotief van de NS worden ingezet in twee ritten van de IC Berlijn. Het gaat om de twee nieuwe Vectron-locomotieven die sinds kort in NS-huisstijl gestoken zijn.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Den Horn
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Den Horn
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG