Melding politie Binnenland

Vrijdag 27 maart 2020 om 01:54

Bericht afkomstig van Twitter

Binnenland

Politie heeft te maken met 'coronadreigers'

Binnenland - Leeuwarder Courant.

Bekijk de oorspronkelijke tweet

Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt

Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.

Bekijk alle 112 meldingen Binnenland

Melding politie Binnenland

Meer meldingen in deze omgeving

The usual suspects ??Massale vechtpartij in supermarkt Purmerend | Binnenland |..
112 melding
Maandag 30 maart 2020 om 20:28
Binnenland

Ik heb Linda gebeld en haar verteld dat ik niet zeker weet wie de vader van het kind is.

Ik heb m'n twijfels over België, zong t Goede Doel.
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 19:58
Binnenland

‘Nederlandse ambulance met coronapatiënt geweigerd bij Belgische tolweg: ‘U moet gewoon betalen' | Binnenland |..

Ik had denk ik met zwaailichten dwars door die slagboom heen gereden..
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 18:20
Binnenland

stelletje gekken !?? ?? Nederlandse ambulance met coronapatiënt geweigerd bij Belgische tolweg: ‘U moet gewoon betalen' | Binnenland |..

Nu trending via @ADnl Nederlandse ambulance met coronapatiënt geweigerd bij Belgische tolweg: ‘U moet gewoon betalen' | Binnenland.
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 17:34
Binnenland

Twee Nederlandse ambulancemedewerkers zijn gisteravond tot hun eigen verbazing tegengehouden toen ze met een coronapatiënt het Belgische tolstation voor de Liefkenshoektunnel wilden passeren.

Nederlandse ambulance met coronapatiënt geweigerd bij Belgische tolweg: ‘U moet gewoon betalen' | Binnenland |.
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 17:28
Binnenland

Systemen kunnen helaas nog steeds niet denken, anticiperen of wat dan ook voor menselijke emotie imiteren... .

Regels zijn regels! ???????????????????????????? Nederlandse ambulance met coronapatiënt geweigerd bij Belgische tolweg: ‘U moet gewoon betalen' | Binnenland |..
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 13:34
Binnenland

Twee Nederlandse ambulancemedewerkers zijn gisteravond tot hun eigen verbazing tegengehouden toen ze met een coronapatiënt het Belgische tolstation voor de Liefkenshoektunnel wilden passeren.

Nederlandse ambulance met coronapatiënt geweigerd bij Belgische tolweg: ‘U moet gewoon betalen' | Binnenland |..
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 12:57
Binnenland

Twee Nederlandse ambulancemedewerkers zijn gisteravond tot hun eigen verbazing tegengehouden toen ze met een coronapatiënt het Belgische tolstation voor de Liefkenshoektunnel wilden passeren.

Politie beëindigt 'anticoronafeest' op Urk | Binnenland |.
112 melding
Zaterdag 28 maart 2020 om 14:55
Binnenland

Waarom niet gewoon 10k boete oer persoon! Wordt hier kots misselijk van, mensen gaan dood. En dan zeggen; “wij krijgen het toch niet”. Je hebt Z, X dit is Generatie IK.

Is boete voldoende? Ik denk het niet.
112 melding
Zaterdag 28 maart 2020 om 11:56
Binnenland

Politie beëindigt 'anticoronafeest' op Urk | Binnenland |. #coronavirus .

Wie de politie gebeld Hft, they should be ashamed??. SHAMA ON YOU!!
112 melding
Maandag 23 maart 2020 om 07:50
Binnenland

! Beterschap voor u moeder. dat het snel genezen mag zijn. Sp.a-voorzitter Conner Rousseau krijgt politie over de vloer in kustappartement vader: “Wie er ook | Binnenland | Nieuws | HLN.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenland

Instellen