Maandag 18 november 2019 om 15:34
Bericht afkomstig van Twitter
Paul Gabriƫlstraat, Ede
Ontvang updates voor Elskamp
EDE - Aan de Paul Gabrielstraat in Ede is zaterdagmiddag een waterleiding geknapt. De straat is daardoor onder water komen te staan. Het water komt achter de geluidswal vandaan.
Vitens is inmiddels ter plaatse, deze gaan de hoofdleiding afsluiten. Dit moet op verschillende plekken gebeuren.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Elskamp
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Elskamp
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG