Vrijdag 17 april 2020 om 07:51
Bericht afkomstig van Twitter
Virmundtstraat, Gemert
Ontvang updates voor Gemert-Centrum
Gemert - Woensdagnacht 15 april drongen twee mannen, rond 04.00 uur, een woning binnen aan de Virmundtstraat in Gemert. Zij bezorgden de bewoners een enorme schrik tijdens de woninginbraak. De daders hebben uiteindelijk niets buitgemaakt.
Volgens de verklaring van de bewoners werden zij woensdagnacht in hun slaapkamer geconfronteerd met twee onbekende mannen. Nadat de bewoonster een harde gil slaakt gaan de beide mannen er te voet vandoor. Het lijkt er voor nu op dat de daders niets hebben weggenomen.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Gemert-Centrum
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Gemert-Centrum
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG