Zaterdag 21 maart 2020 om 14:37
Bericht afkomstig van Twitter
UMCG
Ontvang updates voor UMCG
Groningen - Met de ambulance bus werden zes corona patiënten vanuit Brabant naar het UMCG in Groningen gebracht.
In Brabant kunnen de ziekenhuizen het grote aantal patiënten nauwelijks meer aan. Vandaar dat er een repatriëring naar het UMCG op gang werd gebracht. #COVID19.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in UMCG
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor UMCG
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG