Woensdag 24 juni 2020 om 23:22
Bericht afkomstig van Twitter
Wethouder A.G. Dekkerlaan, Olst-Wijhe
Ontvang updates voor Olst
Een 24-jarige man afkomstig uit Arnhem is in de nacht van dinsdag op woensdag in Olst aangehouden.
Hij wordt ervan verdacht een auto op de kruising van de Koningin Julianalaan met de Wethouder A.G. Dekkerlaan in brand te hebben gestoken. De autobrand heeft vermoedelijk te maken met een ruzie in de relationele sfeer. Voordat de verdachte in de auto – die niet van hem is – was vertrokken, had hij iemand bedreigd. Toen de politie na de melding van bedreiging op locatie kwam, troffen agenten de brandende auto aan. De brandweer had het vuur snel onder controle, daardoor bleef schade beperkt. De stoelen en achterbank van de auto zijn weggebrand.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Olst