Maandag 9 maart 2020 om 12:59
Bericht afkomstig van Twitter
Vollenhove
Ontvang updates voor Vollenhove
Familie en vrienden maken zich grote zorgen om Sten Lok (20). Na een cafébezoek aan De Doppe in Vollenhove zaterdag op zondagnacht is hij niet meer thuis gekomen. Hij vertrok rond 04.00 uur met zijn zwarte caddy bij het café. Familie en vrienden zijn samen met de politie aan het zoeken.
Ook is er een Burgernet bericht uitgegaan. In het Burgernet-bericht zegt de politie een zwarte Caddy met imperiaal en buizen aan de voorzijde te zoeken. Het kenteken begint met VK49.
Bekijk de oorspronkelijke tweet
Bekijk het volledige bericht waarnaar verwezen wordt
Dit bericht is gevonden op Twitter en hoeft niet afkomstig te zijn van een 112 hulpdienst.
Bekijk alle 112 en Twitter meldingen in Vollenhove
Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Vollenhove
Instellen
© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement XS SM MD LG