Maandag 16 januari 2012 09:00 uur
Boelenslaan
Ontvang updates voor Boelenslaan
Sjouke en Yvonne Kuipers van De Wyk in Boelenslaan zijn per 1 januari 2012 de nieuwe beheerders van Dorpshuis De Smoutte in Boelenslaan. Zij volgen Betty Fokkinga en Okje Snip op, die De Smoutte sinds de opening in juni 2000 in beheer hadden. Sjouke en Yvonne hebben inmiddels een kleine verbouwing achter de rug, het rolluik tussen bar en grote zaal werd vervangen door een veel grotere opening, die door middel van een verwijderbare plaat is te sluiten of te openen. Wat ook verandert: op vrijdag en zaterdag is De Smoutte geopend van 16.00 uur tot 20.00 uur, met een vrije inloop. En op woensdagavond gaat Sjouke een klaverjasavond organiseren, aanvang 19.30 uur.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Boelenslaan