Dinsdag 8 november 2022 16:43 uur
Oudorp
Ontvang updates voor Oudorp
OUDORP/ALKMAAR - De nieuwbouw van Revalidatiecentrum Magentazorg in Oudorp is in gebruik genomen. Dinsdag 8 november zijn alle revalidanten verhuisd naar hun kamers in het nieuwe pand. Onder leiding van medewerkers van het revalidatiecentrum en met de hulp van naasten van de revalidanten werd iedereen veilig begeleid naar de nieuwbouw.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oudorp