Politie zoekt getuigen van beroving pizzabezorger - Omroep West

Donderdag 14 maart 2019 23:09 uur

Alphen aan den Rijn

Bron Omroep West

Een pizzabezorger is donderdagavond in Alphen aan den Rijn beroofd. Het slachtoffer zou aan het begin van de avond zijn belaagd door meerdere daders, meldt de politie.

Lees het volledige artikel op Omroep West

Bekijk al het lokale nieuws van Alphen aan den Rijn

Politie zoekt getuigen van beroving pizzabezorger - Omroep West

Meer meldingen in deze omgeving

Dode en drie gewonden door steekpartij Alphen a/d Rijn via @Telegraaf.
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:25
Alphen

En daar gaan we weer. Maar verder gaat alles "goed" in ons land ??

Ondertussen in Alphen aan den Rijn????Bij een steekpartij aan het Topaasplantsoen is afgelopen nacht een persoon overleden.
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:25
Alphen

Nog eens drie mensen zijn gewond geraakt en naar het ziekenhuis overgebracht.???? .

We staan er weer fraai op...
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:18
Alphen

?? “Dode en drie gewonden door steekpartij in Alphen aan den Rijn”.

ALPHEN AAN DEN RIJN
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:11
Alphen

Dode en meerdere gewonden bij steekpartij in #Alphen .

Inmiddels lopende band werk..... ?????? .
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:11
Alphen

ALPHEN AAN DEN RIJN - Zondagmorgen 23 februari rond 1.00 uur heeft een steekincident plaatsgevonden aan de Topaasplantsoen in Alphen aan den Rijn.

Melding steekpartij Alphen
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:10
Alphen

Lees "Dode en gewonden bij steekpartij Alphen aan de Rijn" op Nieuwsblik -.

De politie heeft een verdachte aangehouden voor de dodelijke steekpartij in Alphen aan den Rijn en roept getuigen op zich te melden .
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:06
Alphen

Bij een steekpartij aan het Topaasplantsoen in Alphen aan den Rijn is in de nacht van zaterdag op zondag een persoon overleden.

UPDATE | Dode en drie gewonden bij steekpartij aan Topaasplantsoen in Alphen #alphen .
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:06
Alphen

ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een steekpartij aan het Topaasplantsoen in Alphen aan den Rijn is een persoon overleden.

Steekpartij aan Topaasplantsoen in Alphen: meerdere personen gewond #alphen .
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:05
Alphen

ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een steekpartij aan het Topaasplantsoen in Alphen aan den Rijn is een persoon overleden.

#AlphenaandenRijn Één dode en drie gewonden bij steekpartij, verdachte aangehouden Topaasstraat Alphen aan den Rijn.
112 melding
Zondag 23 februari 2020 om 08:05
Alphen

ALPHEN AAN DEN RIJN - Zondagmorgen 23 februari rond 1.00 uur heeft een steekincident plaatsgevonden aan de Topaasplantsoen in Alphen aan den Rijn.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Alphen aan den Rijn

Instellen