Zevende autobrand in Apeldoorn; pyromaan actief?

Vrijdag 8 november 2019 19:14 uur

Apeldoorn

Bron 112 Apeldoorn

De brandweer kwam met spoed ter plaatse maar kon niet voorkomen dat het voertuig uitbrandde

Lees het volledige artikel op 112 Apeldoorn

Bekijk al het lokale nieuws van Apeldoorn

Zevende autobrand in Apeldoorn; pyromaan actief?

Meer meldingen in deze omgeving

Het was weer een ludieke actie van Edwin Wagensveld ?????? Jammer dat de politie het óók deze keer weer niet kon laten om hem op te pakken terwijl het een vredige demonstratie was.
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 22:36
Apeldoorn

De kindjes vonden deze Zwarte Piet véél leuker en riepen hem enthousiast ?? .

Melding politie Apeldoorn
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 22:34
Apeldoorn

De politie in Apeldoorn houd razzia's. Blanke mensen verkleed als Zwarte Piet worden massaal opgepakt en gedeporteerd.

Goh, @wagensveld1968 ik heb nooit geweten dat jij een vrouw bent.
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 22:11
Stationsplein , Apeldoorn

?????? Politie pakt vrouw met mes op bij intocht Sinterklaas in Apeldoorn.

Op verzoek van de NOS zijn de zwarte pieten verwijderd uit het publiek toen de camera's de passerende SINT opnamen.
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 21:45
Apeldoorn

Sinterklaas, het moet één groot kinderfeest zijn maar in Nederland is het wel even anders.

Melding politie Apeldoorn
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 21:44
Apeldoorn

Edwin Wagensveld als Zwarte Piet bij intocht #Apeldoorn, politie verbied praten met pers en dreigt Wagensveld en zijn pieten op te pakken als deze niet naar het demonstratievak gaan. @wagensveld1968.

Melding politie Apeldoorn
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 20:53
Apeldoorn

@amavel_81 @MissMel_12_ @Politie vraagje, in Apeldoorn word je opgepakt als je verkleed als Zwarte Piet het kinderfeest opvrolijkt.

Melding politie Apeldoorn
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 20:49
Apeldoorn

Politie arresteert Zwarte Pieten in Apeldoorn, terwijl ze pepernoten uitdelen en kinderen hen roepen (video).

Melding politie Apeldoorn
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 20:46
Apeldoorn

Politie arresteert Zwarte Pieten in Apeldoorn, terwijl kinderen hen roepen ze pepernoten uitdelen (video).

Politie pakt vrouw met mes op bij intocht Sinterklaas in Apeldoorn.
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 20:40
Stationsplein , Apeldoorn

Rond de intocht van Sinterklaas zijn vandaag twaalf mensen aangehouden. Een daarvan is een vrouw die op het Stationsplein rond liep met een mes in haar tas.

Youp:
112 melding
Zaterdag 16 november 2019 om 20:37
Apeldoorn

Het schijnt dat hij met een ambulance door het land toert." .

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Apeldoorn

Instellen