Twee spelers Achilles 1894 en één speler ACV in selectie Noord-Nederland - Assercourant.nl

Woensdag 12 juni 2019 22:56 uur

Assen

Bron Assercourant.nl

Assen – Ron Jans, de coach van Noord-Nederland dat zaterdag op de Oude Meerdijk in Emmen aantreedt voor de semi-interland tegen Noord-Duitsland, heeft twee spelers van Achilles 1894 en één van ACV opgeroepen voor de definitieve selectie.

Lees het volledige artikel op Assercourant.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Assen

Twee spelers Achilles 1894 en één speler ACV in selectie Noord-Nederland - Assercourant.nl

Meer meldingen in deze omgeving

De 1,5 meter politie komt op bezoek in Coevorden: Terwijl in het centrum van Assen gastheren en....
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 11:30
Assen

Terwijl in het centrum van Assen gastheren en gastvrouwen een oogje in het zeil houden of winkelend publiek zich aan de anderhalve meter afstand houdt, krijgt Coevorden komende zaterdag de 1,5 meter politie op bezoek.

De 1,5 meter politie komt op bezoek in #Coevorden.
112 melding
Dinsdag 7 juli 2020 om 11:22
Assen

Terwijl in het centrum van Assen gastheren en gastvrouwen een oogje in het zeil houden of winkelend publiek zich aan de anderhalve meter afstand houdt, krijgt Coevorden komende zaterdag de 1,5 meter politie op bezoek.

Politie met gepaste spoed naar IJselstraat in Assen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zondag 5 juli 2020 om 23:23
IJselstraat , Assen

Op 5 juli 2020 om 23:23 is de politie met gepaste spoed uitgereden naar IJselstraat te Assen.

Auto tegen boom Assen #Assen - Bij een ongeval op de.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 21:40
Beilerstraat , Assen

Assen – Bij een ongeval op de Beilerstraat in Assen is een personenauto tegen een boom gebotst.

Politie speelt pacecar tijdens circuitdag op Assen:.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 21:32
Assen

??: @topgearnl ??: #assen #circuitassen #politie.

Politie met grote spoed naar Beilerstraat in Assen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 21:22
Beilerstraat , Assen

Op 4 juli 2020 om 21:22 is de politie met grote spoed uitgereden naar Beilerstraat te Assen.

Melding politie Assen
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 17:37
Assen

Hilarisch hahahhaha.... Protesteren voor afschaffing van de #politie...

Verdachten aangehouden in onderzoek gijzeling.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 15:30
Groningerstraat , Assen

Assen – De politie heeft in een onderzoek naar een gijzeling vijf verdachten aangehouden. Het gaat om mannen uit Assen in de leeftijd van 25 tot 43 jaar.

Politie met grote spoed naar Pelikaanstraat in Assen vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 14:40
Pelikaanstraat , Assen

Op 4 juli 2020 om 14:40 is de politie met grote spoed uitgereden naar Pelikaanstraat te Assen.

Politie speelt pacecar tijdens circuitdag op Assen:.
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 09:59
Assen

??: @topgearnl ??: #assen #circuitassen #politie.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Assen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl