Alberto Stegeman zoekt confrontatie met hardnekkige internet oplichtster in Delfzijl - Eemskrant

Donderdag 26 maart 2020 22:00 uur

Delfzijl

Bron Eemskrant

Delfzijl – In het programma Undercover in Nederland bestede Alberto Stegeman donderdagavond aandacht aan internet oplichtster Silvia O. Deze vrouw is geen onbekende van politie en justitie, ze is al meer dan 10 jaar bezig met het oplichten van mensen via Marktplaats en Facebook. In 2010 werd ze voor grootschalige internetfraude veroordeeld tot een jaar voorwaardelijke gevangenisstraf. In 2016 werd de vrouw nog veroordeeld tot vijftig uur taakstraf en drie weken voorwaardelijke gevangenisstraf voor oplichting.

Lees het volledige artikel op Eemskrant

Bekijk al het lokale nieuws van Delfzijl

Alberto Stegeman zoekt confrontatie met hardnekkige internet oplichtster in Delfzijl - Eemskrant

Meer meldingen in deze omgeving

Melding taakstraf Delfzijl
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 15:03
Delfzijl

Wanneer papa quarantaine taakstraf heeft!.

Motordieven ‘bekogelen' politie met motorfietsen.
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 14:30
Delfzijl

Op de vlucht voor de politie gooien motordieven rigoureus motoren en koffers uit hun vluchtwagen. Helpen deed de wild-west-actie niet: de politie pakte drie mannen op, twee wisten te ontsnappen.

Brandweer redt kat van remmingswerk Eeldwerderburg -.
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 10:06
Delfzijl

Appingedam – Leden van het oppervlakte reddingsteam (ORT) van brandweer Delfzijl hebben donderdagochtend een kat van het remmingswerk onder de Eelwerderbrug gehaald.

Ook niet over het inschakelen van de politie en buurtagent. Jullie nog gehoord dat jullie @polgroningen moeten stoppen met lastig vallen of blijven jullie meewerken aan het zelfmoordbeleid van @MattiasGL? #stalken #haat #bijstand #coronadebat #FirstDates .
112 melding
Woensdag 1 april 2020 om 20:36
Delfzijl

Het ideale medicijn tegen de pijn in mijn hoofd is rust. Omdat mijn psychiater dat ook vindt moest ik mij afgelopen donderdag weer melden bij een ambtenaar.

@D66 @RobJetten Is het ook uit solidariteit dat jullie meewerken aan het beleid van @MattiasGL die nu ambtenaren niet kunnen de politie inschakelt om mij de voorgeschreven rust af te pakken?
112 melding
Woensdag 1 april 2020 om 14:40
Delfzijl

#coronadebat #coronanederland #coronavirusNederland #hypocriet #blijfthuis #GGZ.

Opgepakt drietal Nieuw-Weerdinge verdacht van diefstal motoren #rtvdrenthe .
112 melding
Woensdag 1 april 2020 om 00:19
Delfzijl

De mannen die afgelopen nacht na een wilde achtervolging over de N391 tussen Emmen en Nieuw-Weerdinge werden opgepakt, zijn twee 20-jarige mannen uit Assen en een 17-jarige jongen uit Delfzijl.

@jesseklaver Toen ik eindelijk rust vond en inspiratie om over iets anders dan de haat van @gem_groningen te schrijven greep wethouder @MattiasGL in en stuurde de politie langs om duidelijk te maken dat alleen zelfmoord mij rust kan geven. #hypocriet #coronanederland .
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 18:42
Delfzijl

Het ideale medicijn tegen de pijn in mijn hoofd is rust. Omdat mijn psychiater dat ook vindt moest ik mij afgelopen donderdag weer melden bij een ambtenaar.

@groenlinks Waarom grijpen jullie dan in als ik eindelijk de door de psychiater voorgeschreven rust denk te hebben?
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 18:34
Delfzijl

Paar dagen kunnen lezen toen vond @MattiasGL het genoeg en schakelde hij buurtagent en paar dagen later politie in. #boeken #film #muziek #coronanl #GGZ.

@nrc @gem_groningen Ook de schade die ik ondervind is niet mals. Loop bij de psychiater, die mij rust voorschrijft en dat ook aan @gem_groningen heeft gevraagd.
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 18:27
Delfzijl

Nu sturen ze buurtagent, politie bij mij langs. Rust, leven mag ik niet. #blijfbinnen #coalitie #schade #corona .

Opgepakt drietal Nieuw-Weerdinge verdacht van diefstal motoren: De mannen die afgelopen nacht na een wilde achtervolging over de N391 tussen Emmen en Nieuw-Weerdinge werden opgepakt, zijn twee 20-jarige mannen uit Assen en een 17-jarige jongen uit.....
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 17:19
Delfzijl

De mannen die afgelopen nacht na een wilde achtervolging over de N391 tussen Emmen en Nieuw-Weerdinge werden opgepakt, zijn twee 20-jarige mannen uit Assen en een 17-jarige jongen uit Delfzijl.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Delfzijl

Instellen