Ziek op bed werd Stephanie gewekt na zoveelste autobrand in Deventer: 'Waarom mijn auto?' - De Stent

Zaterdag 9 november 2019 13:11 uur

Deventer

Bron De Stentor

Vroeg naar bed en bijslapen om weer fit het weekend in te gaan. Er kwam voor Stephanie de Boer weinig van terecht in de nacht van vrijdag op zaterdag. Terwijl de Deventerse ziek op bed lag brandde haar auto op de parkeerplaats achter haar huis volledig uit. De zoveelste autobrand in Deventer, waar in zes weken elf autobranden zijn geweest.

Lees het volledige artikel op De Stentor

Bekijk al het lokale nieuws van Deventer

Ziek op bed werd Stephanie gewekt na zoveelste autobrand in Deventer: 'Waarom mijn auto?' - De Stent

Meer meldingen in deze omgeving

@keddilien Weten de kano verenigingen en uitleenbedrijven niet dat kano's niet gezien worden in de mist en evenmin op de radar? . Geld boven veiligheid:.
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 12:20
Deventer

Iedere gebruiker van een openbare vaarweg moet de nodige voorzorgsmaatregelen nemen om de goede orde en veiligheid op het water te waarborgen.

Marion Ligtenberg kreeg een Dikke Duimtaart van ons! Consulent Anouk en accountmanager Marc zijn namelijk hartstikke trots op haar.
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 11:48
Deventer

Marion gaat aan de slag bij Politie IJsselland en wordt daardoor na 7 jaar uitkeringsonafhankelijk.. #maakwerkvanbetekenis.

Melding politie Deventer
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 07:59
Deventer

@PenningaJelte Sluiting Politiecellen Ede, Tiel, Doetinchem en Deventer half jaar uitgesteld.

Man aangehouden voor bedreiging van @OzcanAkyol,. #Deventer
112 melding
Dinsdag 19 november 2019 om 14:54
Deventer

Deventer - In de woning van de verdachte is een doorzoeking gehouden en zijn goederen in beslag genomen.

OM: 'Carjacking #Deventer was poging doodslag'.
112 melding
Dinsdag 19 november 2019 om 13:22
Zwaluwenburg , Deventer

Een carjacking afgelopen augustus in Deventer mondde uit in een poging tot doodslag. Dat zegt justitie. Begin augustus werd een 67-jarige vrouw aan de Zwaluwenburg uit haar auto getrokken. De dief reed vervolgens een paar keer hard heen en weer. De 67-jarige werd daarbij op een haar na geraakt.

OM: 'Carjacking Deventer was poging doodslag'. #
112 melding
Dinsdag 19 november 2019 om 13:12
Zwaluwenburg , Deventer

Een carjacking afgelopen augustus in Deventer mondde uit in een poging tot doodslag. Dat zegt justitie. Begin augustus werd een 67-jarige vrouw aan de Zwaluwenburg uit haar auto getrokken. De dief reed vervolgens een paar keer hard heen en weer. De 67-jarige werd daarbij op een haar na geraakt.

Man aangehouden voor bedreiging van Ozcan Akyol,. #Deventer
112 melding
Dinsdag 19 november 2019 om 12:14
Deventer

Deventer - In de woning van de verdachte is een doorzoeking gehouden en zijn goederen in beslag genomen.

Ozcan Akyol uit Deventer werd op Twitter met onder andere de dood bedreigd.
112 melding
Dinsdag 19 november 2019 om 11:39
Deventer

Door de politie werd ONMIDDELLIJK een onderzoek ingesteld naar de onbekende persoon die de Tweets had geplaatst. CC: "Onmiddelijk? En bij Wilders...?" . #Deventer

Brandweer met gepaste spoed naar Zwolseweg in Deventer
112 melding
Dinsdag 19 november 2019 om 10:39
Zwolseweg , Deventer

Op 19 november 2019 om 10:39 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Zwolseweg te Deventer.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Deventer

Instellen