Deze dag: Jawel! Er is weer Brinta! - RTV Noord

Zaterdag 6 maart 2021 08:30 uur

Foxhol

Bron RTV Noord

Op donderdag werden al de eerste pakken uit de schappen van de supermarkten verwijderd. Op vrijdag belden meer dan zeventienduizend verontruste pap-eters naar het speciale telefoonnummer voor meer informatie. Op deze dag, 6 maart 1994, kwam het verlossende bericht: de in Brinta aangetroffen salmonellabacterie bleek niet levensbedreigend.

Lees het volledige artikel op RTV Noord

Bekijk al het lokale nieuws van Foxhol

Deze dag: Jawel! Er is weer Brinta! - RTV Noord

Meer meldingen in deze omgeving

Melding brandweer Foxhol
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 09:23
Foxhol

Brand bij Avebe in Foxhol.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 09:16
Foxhol

"Brand in verwerkingsinstallaties bij Avebe in Foxhol" #nieuws #groningen #112.

Melding brandweer Foxhol
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 20:39
Foxhol

Update brand Foxhol: de drooginstallatie is onder toezicht van de brandweer leeggedraaid.

In één van de verwerkingsinstallaties van Avebe in Foxhol woedt brand.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 19:41
Foxhol

De brandweer blust met twee blusvoertuigen en heeft voor de zekerheid het grootwatertransport en een hoogwerker gealarmeerd..

Brand bij Avebe in Foxhol.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 19:15
Foxhol

Brandweer blust met twee voertuigen, grootwatertransport en een hoog....

Poolse verdachte steekpartij op vrije voeten na 'prutswerk' OM | NOS.
112 melding
Donderdag 17 juni 2021 om 14:21
Foxhol

Het Openbaar Ministerie erkent dat het in de fout is gegaan bij een strafzaak tegen een Poolse verdachte.

Harrejakkes... Altied angstig...
112 melding
Vrijdag 11 juni 2021 om 09:17
Foxhol

"Rechter: OM levert prutswerk, verdachte mag naar huis" #nieuws #groningen #112.

Logisch, nog maar topje van de ijsberg. Alleen #parkeerboetes en #snelheidsovertredingen kan het #OM aan.
112 melding
Donderdag 10 juni 2021 om 22:45
Foxhol

Weer een #overheidsdienst die slecht functioneert. Poolse verdachte steekpartij op vrije voeten na 'prutswerk' OM /via @NOS.

Poolse verdachte steekpartij op vrije voeten na 'prutswerk' OM NL laat een moordenaar gaan vanwege kutregeltjes, #bureaucratie en een onbekwaam #OM .
112 melding
Donderdag 10 juni 2021 om 19:04
Foxhol

Het Openbaar Ministerie erkent dat het in de fout is gegaan bij een strafzaak tegen een Poolse verdachte.

#Foxhol - #Poolse verdachte steekpartij op vrije voeten na 'prutswerk' OM .
112 melding
Donderdag 10 juni 2021 om 18:32
Foxhol

Het Openbaar Ministerie erkent dat het in de fout is gegaan bij een strafzaak tegen een Poolse verdachte.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Foxhol

Instellen