Woensdag 22 mei 2019 07:00 uur
Westerwijtwerd
Ontvang updates voor Westerwijtwerd
WESTERWIJTWERD - In het Groningse gehucht Westerwijtwerd, waar het epicentrum van de aardschok lag, hangen de vlaggen woensdagochtend halfstok. Ook in de tuin van Gerhard Visker, lid van de Groninger Bodem Beweging (GBB), hangt de Groningse vlag. “Dit moet echt stoppen”, klinkt het aangedaan. “De regering brengt ons nodeloos in gevaar.”
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Westerwijtwerd