Westeres: mooier en klantvriendelijker - Roder Journaal

Donderdag 30 mei 2019 10:24 uur

Roden

Bron Roder Journaal

RODEN De eerste vaste planten in het openbaar groen zijn zaterdag geplant door Rieks Perdok, voorzitter ondernemers bedrijventerrein Roden (OCN) en Maxim Romashuk, beleidsmedewerker economische zaken gemeente Noordenveld. Dit in het bijzijn van René Albers van hoveniersbedrijf Albers te Roden en Hans Slijkhuis eigenaar van Tuincentrum Roden.

Lees het volledige artikel op Roder Journaal

Bekijk al het lokale nieuws van Noordenveld

Westeres: mooier en klantvriendelijker - Roder Journaal

Meer meldingen in deze omgeving

Cel geëist wegens brandstichting om opstrijken verzekeringsgeld.
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 11:55
Roden

Het Openbaar Ministerie Noord-Nederland heeft dinsdag voor de rechtbank in Assen vier jaren gevangenisstraf geëist tegen verdachten J.

Het Openbaar Ministerie Noord-Nederland heeft zojuist voor de rechtbank in Assen vier jaren gevangenisstraf geëist tegen twee verdachten van een brandstichting in een pizzeria op 15 maart van dit jaar in Roden. .
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 11:18
Roden

Het Openbaar Ministerie Noord-Nederland heeft vandaag voor de rechtbank in Assen vier jaren gevangenisstraf geëist tegen verdachten J.

Politie ontvangt 20 nieuwe tips en enkele namen na SMS-bom zedenzaak Roden. #InfoLeek.
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 09:20
Roden

RODEN – De politie heeft naar aanleiding van de SMS-bom afgelopen week, en de verbeterde beelden van de verdachte, 20 tips ontvangen.

Melding diefstal Roden
112 melding
Dinsdag 11 augustus 2020 om 01:25
Roden

Zomaar twee recente signalementen van gezochte daders. In de ene (schietpartij Nieuwe Meer nav diefstal horloge) staat "blanke", in andere (aanranding 5-jarig meisje Roden) staat "witte".

Politie krijgt twintig nieuwe tips over zedenverdachte Roden.
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 23:23
Roden

Sms-bom levert ook namen van mogelijke verdachte op.

Een nog duidelijkere foto van de #verkrachter van een 7 jarige meisje uit #Roden Kom op mensen, bekijk die foto, RT hem..
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 22:49
Roden

Dit heerschap moet van de straat af!! Sms-bom levert politie twintig nieuwe tips én mogelijke naam #zedenverdachte Roden op .

Politie krijgt twintig nieuwe tips over zedenverdachte Roden.
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 22:40
Roden

Sms-bom levert ook namen van mogelijke verdachte op.

Melding diefstal Roden
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 22:00
Roden

Zomaar twee recente signalementen van gezochte daders. In de ene (schietpartij Nieuwe Meer nav diefstal horloge) staat "blanke", in andere (aanranding 5-jarig meisje Roden) staat "witte".

Sms-bom levert politie twintig nieuwe tips én mogelijke naam zedenverdachte Roden op .
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 21:50
Roden

Beng!!! Een blanke....maar hey....dan is het ineens stil??

#RETWEEET VEEL:  Zedenzaak in Roden.
112 melding
Maandag 10 augustus 2020 om 19:46
Aukemastraat , Roden

Wie herkent deze pedo . @BLIKOPENER333.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Noordenveld

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl