Teler geeft sperziebonen die niet geoogst kunnen worden weg aan plukkers - Omroep Flevoland

Woensdag 16 oktober 2019 21:23 uur

Emmeloord

Bron Omroep Flevoland

Door de hevige regen van de afgelopen weken kunnen de biologische sperziebonen van teler De Olde uit Emmeloord niet machinaal geoogst worden. Het land is te nat, waardoor de machines niet het land op kunnen. De biologische fabrieken die ze normaal verwerken zijn gesloten of overgestapt op niet-biologische bonen. En dus dreigen ze weg te rotten op het land.

Lees het volledige artikel op Omroep Flevoland

Bekijk al het lokale nieuws van Emmeloord

Teler geeft sperziebonen die niet geoogst kunnen worden weg aan plukkers - Omroep Flevoland

Meer meldingen in deze omgeving

Melding 112 Emmeloord
112 melding
Maandag 30 november 2020 om 20:11
Emmeloord

Zal 2020 het eerste jaar worden dat het #koudegetal op 0 blijft in #Emmeloord?

Melding inbraak Emmeloord
112 melding
Zaterdag 28 november 2020 om 17:57
Emmeloord

Een #inbraak heeft een behoorlijke impact op de #slachtoffers.

Melding auto gestolen Emmeloord
112 melding
Vrijdag 27 november 2020 om 20:59
Emmeloord

Beste twittervrienden! Vandaag is tussen 6:30 & mijn broertje zijn auto gestolen in #Emmeloord vanaf de carpoolplaats!

Melding auto gestolen Emmeloord
112 melding
Vrijdag 27 november 2020 om 07:59
Emmeloord

Beste twittervrienden! Vandaag is tussen 6:30 & mijn broertje zijn auto gestolen in #Emmeloord vanaf de carpoolplaats!

Politie naar Espelerlaan in Emmeloord vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 14:55
Espelerlaan , Emmeloord

Op 26 november 2020 om 14:54 is de politie uitgereden naar Espelerlaan te Emmeloord.

Politie naar Espelerlaan in Emmeloord vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Donderdag 26 november 2020 om 14:55
Espelerlaan , Emmeloord

Op 26 november 2020 om 14:54 is de politie uitgereden naar Espelerlaan te Emmeloord.

Melding auto gestolen Emmeloord
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 21:05
Emmeloord

Beste twittervrienden! Vandaag is tussen 6:30 & mijn broertje zijn auto gestolen in #Emmeloord vanaf de carpoolplaats!

Brandweer met gepaste spoed naar Pallasstraat in Emmeloord
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 16:56
Pallasstraat , Emmeloord

Op 25 november 2020 om 16:56 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Pallasstraat te Emmeloord.

Melding auto gestolen Emmeloord
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 16:32
Emmeloord

Beste twittervrienden! Vandaag is tussen 6:30 & mijn broertje zijn auto gestolen in #Emmeloord vanaf de carpoolplaats!

Brandweercolumn | Ambulance helpen: Paul Arends, vrijwilliger bij de post Emmeloord, geniet lek....
112 melding
Woensdag 25 november 2020 om 09:25
Emmeloord

Paul Arends, vrijwilliger bij de post Emmeloord, geniet lekker van een paar vrije dagen.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Emmeloord

Instellen