Dinsdag 20 januari 2015 08:00 uur
Espel
Ontvang updates voor Espel
Tussen maandag 22 december 16.15 uur en dinsdag 23 december 01.00 uur is er ingebroken in de muziekstudio van de overleden beroepsmuzikant Tony de Wit (62) in het dorpje Espel in de Noordoostpolder. Toen zijn weduwe ‘s nachts thuiskwam, bleek dat de ruit van de achterdeur was stukgeslagen. Dieven hebben opnameapparatuur, muziekbanden, foto’s, beelden en zijn complete gitarenverzameling meegenomen.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Espel