Vrijdag 26 juni 2026 07:39 uur
Oude IJsselstreek
Ontvang updates voor Oude IJsselstreek
Afgelopen vier weken hebben leerlingen van zeven basisscholen uit de Achterhoek een grote hoeveelheid elektronisch afval hergebruikt, gerepareerd en ingezameld tijdens de E-waste Race Achterhoek. Vooral de Mariaschool uit Ulft en de Bontebrugschool voerden een nek-aan-nekrace, waarbij niet alleen leerlingen maar ook ouders tot op de laatste minuut volop hielpen om extra apparaten in te zamelen. De Mariaschool is met de meeste punten de winnaar geworden. Wethouder Roel Hunting van gemeente Oude IJsselstreek overhandigde donderdag 25 juni de prijs aan de trotse school.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Oude IJsselstreek