Niet voetballen, dan maar fietsen. Spelers van Redichem maken 230 km lange tocht langs alle tegensta

Zondag 21 februari 2021 09:17 uur

Heelsum

Bron De Gelderlander

HEELSUM- De begin februari gestarte clubactie ‘Redichem op Strava’, waarmee de voetbalvereniging uit Renkum/Heelsum haar leden aanzette zoveel mogelijk kilometers te gaan hardlopen, fietsen, skeeleren of wandelen, krijgt een extra dimensie. De eerste elftalspelers Lennart Fuchs en Lieven de Zwart zijn vanmorgen om 07.45 uur op de fiets gestapt voor een tocht over 230 kilometer. Langs alle voetbalverenigingen die zij normaal gesproken zouden hebben getroffen in de competitie.

Lees het volledige artikel op De Gelderlander

Bekijk al het lokale nieuws van Renkum

Niet voetballen, dan maar fietsen. Spelers van Redichem maken 230 km lange tocht langs alle tegensta

Meer meldingen in deze omgeving

Uren geen trein tussen Arnhem en Ede na aanrijding bij Wolfheze .
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 08:02
Wolfheze

WOLFHEZE - Het treinverkeer tussen Ede-Wageningen en Arnhem lag vanmiddag in de avondspits stil na een aanrijding. Het incident werd rond 16.45 uur gemeld nabij het station in Wolfheze.

Pepperspray gespoten bij gewapende overval in Oosterbeek -..
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 08:00
Utrechtseweg , Oosterbeek

OOSTERBEEK – Op Opticien Rijks Optiek aan de Utrechtseweg in Oosterbeek is maandag aan het begin van de avond een gewapende overval gepleegd.

Overval op opticien in Oosterbeek, daders op de vlucht..
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 08:00
Oosterbeek

OOSTERBEEK - Opticien Rijks Optiek in Oosterbeek is maandagavond het doelwit geworden van een gewapende overval.

Pepperspray gespoten bij gewapende overval in Oosterbeek -..
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 01:30
Utrechtseweg , Oosterbeek

OOSTERBEEK – Op Opticien Rijks Optiek aan de Utrechtseweg in Oosterbeek is maandag aan het begin van de avond een gewapende overval gepleegd.

#Personeel opticien door overvaller met #pepperspray in de ogen gespoten @BLIKOPENER333 @J41963735 .
112 melding
Dinsdag 22 juni 2021 om 01:06
Oosterbeek

Personeel van een opticien in het Gelderse Oosterbeek is maandag kort voor sluitingstijd met pepperspray in de ogen gespoten tijdens een gewapende overal.

Personeel opticien door (signalement loze) overvaller met pepperspray in de ogen gespoten .
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 23:40
Oosterbeek

Personeel van een opticien in het Gelderse Oosterbeek is maandag kort voor sluitingstijd met pepperspray in de ogen gespoten tijdens een gewapende overal.

Melding politie Utrechtseweg Oosterbeek inzake overval
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 23:11
Utrechtseweg , Oosterbeek

Overval bedrijf / instelling Utrechtseweg Oosterbeek.

Personeel opticien door overvaller met pepperspray in de ogen gespoten.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 22:50
Oosterbeek

via @Telegraaf licht getint. ? Mag niet meer vermeld worden. ?????

......... Personeel opticien door overvaller met pepperspray in de ogen gespoten.
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 22:41
Oosterbeek

Personeel van een opticien in het Gelderse Oosterbeek is maandag kort voor sluitingstijd met pepperspray in de ogen gespoten tijdens een gewapende overal.

Personeel bespoten met pepperspray bij overval op opticien: ‘Van mijn medewerkers blijf je af' .
112 melding
Maandag 21 juni 2021 om 21:30
Oosterbeek

OOSTERBEEK - Opticien Rijks Optiek in Oosterbeek is maandagavond het doelwit geworden van een gewapende overval.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Renkum

Instellen