Column Jurgen Hillaert: ‘Zeemeerman’

Zondag 30 mei 2021 03:02 uur

Renswoude

Bron MidlandFM.nl

‘’De sauna’s zijn nog niet open en ook het Nederlands weer in mei zorgt er nog niet voor dat we het uitzweten. Maar gelukkig gingen afgelopen week wél de sportscholen weer open. Iets wat ik echt gemist heb! Voor mij namelijk de ideale uitlaatklep als ik er even doorheen zit of juist energie wil opdoen. Ik had dan ook direct op de openingsdag mijn plekje gereserveerd. Sportschoenen, handdoek, lidmaatschapspas. Alles had ik klaargelegd. Maar waar was mijn sportbroek gebleven? Om een lang verhaal kort te maken, na een zoektocht door het hele huis kwam ie niet boven water. Gelukkig had ik nog een oude broek liggen die met een beetje goede wil voor joggingbroek kon doorgaan. Mijn eerste sportsessie van dit jaar liet ik mij niet afpakken.

Lees het volledige artikel op MidlandFM.nl

Bekijk al het lokale nieuws van Wijk 00

Column Jurgen Hillaert: ‘Zeemeerman’

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Kastanjelaan in Renswoude
112 melding
Zondag 25 juli 2021 om 03:38
Kastanjelaan , Renswoude

In de nacht van zaterdag op zondag 25 juli 2021 om 03:37 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Kastanjelaan te Renswoude.

Melding politie Renswoude inzake traumahelikopter
112 melding
Woensdag 21 juli 2021 om 22:55
Renswoude

Een automobilist is vanavond komende vanuit Renswoude over de N224 de macht over het stuur verloren.

Politie naar Oude Holleweg in Renswoude vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Woensdag 21 juli 2021 om 13:49
Oude Holleweg , Renswoude

Op 21 juli 2021 om 13:48 is de politie uitgereden naar Oude Holleweg te Renswoude.

Politie naar Barneveldsestraat in Renswoude vanwege aanrijding met letsel
112 melding
Zaterdag 17 juli 2021 om 22:12
Barneveldsestraat , Renswoude

Op 17 juli 2021 om 22:12 is de politie uitgereden naar Barneveldsestraat te Renswoude.

Brommerrijder komt ten val in Renswoude: [RENSWOUDE] Op de Dorpsstraat N224 in Renswoude is vrijdagmorgen rond 7.00 uur een ongeval gebeurd.
112 melding
Vrijdag 9 juli 2021 om 10:57
Dorpsstraat , Renswoude

Een brommerrijder kwam ter hoogte van de ingang van Kasteel Renswoude ten val. De man is, na te zijn behandeld

Brommerrijder komt ten val in Renswoude: [RENSWOUDE] Op de Dorpsstraat N224 in Renswoude is vrijdagmorgen rond 7.00 uur een ongeval gebeurd.
112 melding
Vrijdag 9 juli 2021 om 10:55
Dorpsstraat , Renswoude

Een brommerrijder kwam ter hoogte van de ingang van Kasteel Renswoude ten val. De man is, na te zijn behandeld

Brommerrijder ten val in Renswoude: [RENSWOUDE] Op de Dorpsstraat N224 in Renswoude is vrijdagmorgen rond 7.00 uur een ongeval gebeurd.
112 melding
Vrijdag 9 juli 2021 om 10:50
Dorpsstraat , Renswoude

Een brommerrijder kwam ter hoogte van de ingang van Kasteel Renswoude ten val. De man is, na te zijn behandeld aan

Brommerrijder ten val in Renswoude: [RENSWOUDE] Op de Dorpsstraat N224 in Renswoude is vrijdagmorgen rond 7.00 uur een ongeval gebeurd.
112 melding
Vrijdag 9 juli 2021 om 10:48
Dorpsstraat , Renswoude

Een brommerrijder kwam ter hoogte van de ingang van Kasteel Renswoude ten val. De man is, na te zijn behandeld aan

Motorrijder gewond bij ongeval.
112 melding
Vrijdag 9 juli 2021 om 08:49
Dorpsstraat , Renswoude

RENSWOUDE - Vrijdagmorgen 9 juli rond 7.00 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Dorpsstraat - N224 in

#Renswoude Motorrijder gewond bij ongeval Dorpsstraat - N224 Renswoude.
112 melding
Vrijdag 9 juli 2021 om 08:41
Dorpsstraat , Renswoude

RENSWOUDE - Vrijdagmorgen 9 juli rond 7.00 uur heeft een ongeval plaatsgevonden aan de Dorpsstraat - N224 in

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijk 00

Instellen