Donderdag 13 februari 2025 07:50 uur
Wouw
Ontvang updates voor Wouw
De Nederlandse teamsprintsters hebben bij de Europese kampioenschappen baanwielrennen in het Belgische Heusden-Zolder het goud gepakt. Kim Kalee, Hetty van de Wouw en Steffie van der Peet versloegen in de finale het team van Groot-Brittannië: 46,322 tegen 46,929.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Wouw