De stad van... Mart Damen: 'Ik heb hier altijd het gevoel dat ik op vakantie ben' - BD.nl

Zaterdag 9 november 2019 11:59 uur

Den Bosch

Bron BD.nl

DEN BOSCH - Mart Damen (72) publiceerde eerder dit jaar haar eerste dichtbundel, ‘Sommige ouders zouden nog geen cavia mogen opvoeden - mijn ouders wel’.

Lees het volledige artikel op BD.nl

Bekijk al het lokale nieuws van 's-Hertogenbosch

De stad van... Mart Damen: 'Ik heb hier altijd het gevoel dat ik op vakantie ben' - BD.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Ambulance met gepaste spoed naar Rijksweg in Nuland
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 23:30
Rijksweg , Nuland

Op 20 november 2019 om 23:29 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Rijksweg te Nuland.

Een medewerker van recyclingbedrijf Inashco in Maastricht is terecht ontslagen wegens diefstal van goud.
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 20:32
's-Hertogenbosch

Dat heeft het Gerechtshof in Den Bosch bepaald. ..

De politie is op zoek naar een man van tussen de 25 en 35 jaar oud en 1 meter 75 en 1 meter 85 lang.
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 18:20
's-Hertogenbosch

De persoon is stevig van bouw, heeft zwart haar en een zwart kort baardje. .

Gefrustreerde FC Den Bosch-fans: We zijn niet allemaal racisten#dat blijft ook zo tot jullie je bekend maken bij de politie waarmee jullie onschuld kan worden bewezen!.
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 18:08
's-Hertogenbosch

De incidenten van zondag, en de commotie daarover, leiden ook onder de fanschare van FC Den Bosch tot veel discussie.

Ambulance met grote spoed naar Helftheuvelweg in 's-Hertogenbosch
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 17:57
Helftheuvelweg , 's-Hertogenbosch

Op 20 november 2019 om 17:57 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Helftheuvelweg te 's-Hertogenbosch.

Melding politie 's-Hertogenbosch
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 16:19
's-Hertogenbosch

Politie Oost-Brabant: RT OM_OostBrabant: De voetbalwedstrijd FC Den Bosch

Ambulance met gepaste spoed naar Grevelingen in 's-Hertogenbosch
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 14:05
Grevelingen , 's-Hertogenbosch

Op 20 november 2019 om 14:04 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Grevelingen te 's-Hertogenbosch.

Ambulance met gepaste spoed naar Lokerenpassage in 's-Hertogenbosch
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 10:55
Lokerenpassage , 's-Hertogenbosch

Op 20 november 2019 om 10:54 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Lokerenpassage te 's-Hertogenbosch.

Melding politie Hinthamerstraat Binnenstad
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 09:26
Hinthamerstraat , Binnenstad

Woensdag 4 december 2019, tussen 10- uur, coffee with a cop.

Politie naar Maastrichtseweg in 's-Hertogenbosch vanwege ongeval met letsel
112 melding
Woensdag 20 november 2019 om 08:19
Maastrichtseweg , 's-Hertogenbosch

Op 20 november 2019 om 08:18 is de politie uitgereden naar Maastrichtseweg te 's-Hertogenbosch.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor 's-Hertogenbosch

Instellen