De stad van... Mart Damen: 'Ik heb hier altijd het gevoel dat ik op vakantie ben' - BD.nl

Zaterdag 9 november 2019 11:59 uur

Den Bosch

Bron BD.nl

DEN BOSCH - Mart Damen (72) publiceerde eerder dit jaar haar eerste dichtbundel, ‘Sommige ouders zouden nog geen cavia mogen opvoeden - mijn ouders wel’.

Lees het volledige artikel op BD.nl

Bekijk al het lokale nieuws van 's-Hertogenbosch

De stad van... Mart Damen: 'Ik heb hier altijd het gevoel dat ik op vakantie ben' - BD.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Meierijhoeven in Rosmalen vanwege waarnemen gaslucht
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 04:36
Meierijhoeven , Rosmalen

Op 23 november 2020 om 04:35 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Meierijhoeven te Rosmalen.

Traumahelikopter met grote spoed naar Graafsebaan in 's-Hertogenbosch
112 melding
Maandag 23 november 2020 om 00:50
Graafsebaan , 's-Hertogenbosch

Op 23 november 2020 om 00:49 is de traumahelikopter met grote spoed uitgevlogen naar Graafsebaan 130 te 's-Hertogenbosch.

Politie naar Celsiusstraat in 's-Hertogenbosch vanwege ongeval met letsel
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 17:26
Celsiusstraat , 's-Hertogenbosch

Op 22 november 2020 om 17:26 is de politie uitgereden naar Celsiusstraat te 's-Hertogenbosch.

Twee voertuigen in vlammen op in Den Bosch -..
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 08:03
Veldwijkstraat , 's-Hertogenbosch

DEN BOSCH – In Den Bosch zijn in de nacht van zaterdag op zondag twee voertuigen in vlammen op gegaan. Dat gebeurde rond de klok van half twee aan de Plataanstraat in de wijk de Muntel in Den Bosch. Twee geparkeerde auto`s die met de voorzijde naar elkaar toestonden, stonden bij aankomst van de brandweer aan de voorzijde volledig in brand. De brandweer had de brand die gepaard ging met veel rookontwikkeling snel onder controle.

Brandweer met grote spoed naar Plataanstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 01:34
Plataanstraat , 's-Hertogenbosch

Op 22 november 2020 om 01:34 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Plataanstraat te 's-Hertogenbosch.

Melding politie Rosmalen
112 melding
Zondag 22 november 2020 om 00:02
Rosmalen

En denk eraan mensen Rosmalen NIKKERVRIJ ?? ?? ?? ?? Politie en justitie helpen er graag bij..

Brandweer met gepaste spoed naar Parmentierstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 14:48
Parmentierstraat , 's-Hertogenbosch

Op 21 november 2020 om 14:47 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Parmentierstraat te 's-Hertogenbosch.

Melding politie 's-Hertogenbosch
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 14:37
's-Hertogenbosch

Notoire overlastgever/bedelaar aangehouden, voor overtreden gebiedsverbod, door handhaving en politie nabij het NS station.

Brandweer met gepaste spoed naar Jan Heinsstraat in 's-Hertogenbosch vanwege een liftopsluiting
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 03:00
Jan Heinsstraat , 's-Hertogenbosch

In de nacht van vrijdag op zaterdag 21 november 2020 om 03:00 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Jan Heinsstraat te 's-Hertogenbosch.

Brandweer met grote spoed naar Frederik van Eedenstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Zaterdag 21 november 2020 om 00:20
Frederik van Eedenstraat , 's-Hertogenbosch

Op 21 november 2020 om 00:19 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Frederik van Eedenstraat te 's-Hertogenbosch.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor 's-Hertogenbosch

Instellen