Coronasluiting opent horecadeuren voor verbouwing: 'Dit is een mooie kans' - BD.nl

Donderdag 26 maart 2020 19:30 uur

Den Bosch

Bron BD.nl

DEN BOSCH - Sommige Bossche horeca-ondernemers zetten de deuren wagenwijd open. Gasten mogen niet komen vanwege de verplichte corona-sluiting. Maar eindelijk zijn er zeeën van tijd voor een langdurige verbouwing of grondige schoonmaak. ,,Er is onderhoud gepleegd waar dat anders niet zo snel zou zijn gebeurd.’’

Lees het volledige artikel op BD.nl

Bekijk al het lokale nieuws van 's-Hertogenbosch

Coronasluiting opent horecadeuren voor verbouwing: 'Dit is een mooie kans' - BD.nl

Meer meldingen in deze omgeving

(VIDEO) Politie Den Bosch zoekt info 'laffe woningoverval' ..
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 18:19
's-Hertogenbosch

De politie in Den Bosch is hard op zoek naar informatie over de woningoverval aan de Willem van Nassaulaan van woensdagnacht.

Dubbele gevangenisstraf voor bedreiging en mishandeling in Boxtel - .
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 18:08
Stationsstraat , 's-Hertogenbosch

Boxtel - Het gerechtshof in Den Bosch heeft een man veroordeeld tot een gevangenisstraf van drie maanden voor zijn rol in een mishandeling in de Stationsstraat.

Ambulance met gepaste spoed naar Smaragd in 's-Hertogenbosch
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 16:53
Smaragd , 's-Hertogenbosch

Op 3 april 2020 om 16:53 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Smaragd te 's-Hertogenbosch.

Ambulance met grote spoed naar Maasboulevard in 's-Hertogenbosch
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 15:58
Maasboulevard , 's-Hertogenbosch

Op 3 april 2020 om 15:57 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Maasboulevard te 's-Hertogenbosch.

Ambulance met grote spoed naar Pastoor Mutsaersstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 14:47
Pastoor Mutsaersstraat , 's-Hertogenbosch

Op 3 april 2020 om 14:47 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Pastoor Mutsaersstraat te 's-Hertogenbosch.

De stankoverlast die wordt veroorzaakt door de rioolwaterzuivering in Den Bosch is weliswaar verminderd, maar er zijn nog extra maatregelen nodig..
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 14:40
Maaspoort

De stankoverlast die wordt veroorzaakt door de rioolwaterzuivering in Den Bosch is weliswaar verminderd, maar er zijn nog extra maatregelen nodig.

91-jarige vrouw in Den Bosch slachtoffer van laffe woningoverval.????Laat me raden...?????? .
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 14:29
's-Hertogenbosch

's-Hertogenbosch - Woensdagnacht is tussen 02.00 uur en 03.00 uur een overval gepleegd op een woning aan de Willem van Nassaulaan in ‘s-Hertogenbosch.

Ambulance met grote spoed naar Grevelingen in 's-Hertogenbosch
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 14:13
Grevelingen , 's-Hertogenbosch

Op 3 april 2020 om 14:13 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Grevelingen te 's-Hertogenbosch.

Ambulance met grote spoed naar Burgemeester de Bekkerstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 14:11
Burgemeester de Bekkerstraat , 's-Hertogenbosch

Op 3 april 2020 om 14:11 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Burgemeester de Bekkerstraat te 's-Hertogenbosch.

Politie zoekt getuigen laffe overval op 91 jarige inwoonster van Den Bosch..
112 melding
Vrijdag 3 april 2020 om 11:53
's-Hertogenbosch

Woensdagnacht is tussen 02.00 uur en 03.00 uur een overval gepleegd op een woning aan de Willem van Nassaulaan in ‘s-Hertogenbosch.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor 's-Hertogenbosch

Instellen