Bossche Kim Verstappen is Miss Gay Holland 2020 | Den Bosch, Vught - BD.nl

Zaterdag 23 mei 2020 08:07 uur

Den Bosch

Bron BD.nl

DEN BOSCH - Kim Verstappen (23) uit Den Bosch mag zich een jaar lang Miss Gay Holland noemen. Met de wedstrijd, die zich dit jaar online afspeelde, hoopt stichting Pink Promiss het taboe rond de LHBTI gemeenschap te doorbreken

Lees het volledige artikel op BD.nl

Bekijk al het lokale nieuws van 's-Hertogenbosch

Bossche Kim Verstappen is Miss Gay Holland 2020 | Den Bosch, Vught - BD.nl

Meer meldingen in deze omgeving

Brandweer met gepaste spoed naar Balkweg in 's-Hertogenbosch vanwege brand
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 22:23
Balkweg , 's-Hertogenbosch

Op 26 mei 2020 om 22:22 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Balkweg te 's-Hertogenbosch.

Gewoon Bizar !!!?????? Zwarte man in VS overleden nadat politie-agent minuten lang knie op zijn nek hield #Bizar ?????? .
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 22:23
's-Hertogenbosch

In de Amerikaanse stad Minneapolis is een zwarte man om het leven gekomen die minuten lang op de grond werd gehouden door een witte politieagent.

Ambulance met gepaste spoed naar Amsterdamstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 19:54
Amsterdamstraat , 's-Hertogenbosch

Op 26 mei 2020 om 19:53 is de ambulancedienst met gepaste spoed uitgereden naar Amsterdamstraat te 's-Hertogenbosch.

Ambulance met grote spoed naar Kwartierenlaan in 's-Hertogenbosch
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 14:03
Kwartierenlaan , 's-Hertogenbosch

Op 26 mei 2020 om 14:02 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Kwartierenlaan te 's-Hertogenbosch.

Melding mishandeling 's-Hertogenbosch
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 13:28
's-Hertogenbosch

Het OM heeft in Den Bosch een celstraf van drie maanden geƫist tegen een man.

Tiener op heterdaad betrapt bij poging tot diefstal in Den Bosch.
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 12:10
's-Hertogenbosch

DEN BOSCH - Een 17-jarige jongen is in de vroege dinsdagochtend op heterdaad betrapt bij een poging tot diefstal.

Brandweer met grote spoed naar Rietveldenweg in 's-Hertogenbosch
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 08:55
Rietveldenweg , 's-Hertogenbosch

Op 26 mei 2020 om 08:55 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Rietveldenweg te 's-Hertogenbosch.

Ambulance met grote spoed naar Schoolstraat in 's-Hertogenbosch
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 08:54
Schoolstraat , 's-Hertogenbosch

Op 26 mei 2020 om 08:54 is de ambulancedienst met grote spoed uitgereden naar Schoolstraat te 's-Hertogenbosch.

Tiener op heterdaad betrapt bij poging tot diefstal in Den Bosch.
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 08:46
's-Hertogenbosch

DEN BOSCH - Een 17-jarige jongen is in de vroege dinsdagochtend op heterdaad betrapt bij een poging tot diefstal.

Brandweer met gepaste spoed naar Balkweg in 's-Hertogenbosch vanwege een liftopsluiting
112 melding
Dinsdag 26 mei 2020 om 07:37
Balkweg , 's-Hertogenbosch

Op 26 mei 2020 om 07:37 is de brandweer met gepaste spoed uitgereden naar Balkweg te 's-Hertogenbosch.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor 's-Hertogenbosch

Instellen