Maandag 19 mei 2025 10:00 uur
Koudum
Ontvang updates voor Koudum
Het skûtsjeseizoen komt er weer aan. Ook de bemanning van het Koudumer skûtsje Grytsje Obes kijkt daarnaar uit. De afgelopen weken zijn alle veertien bemanningsleden via prachtige portretten op de Facebookpagina van het Koudumer skûtsje voorgesteld. Nu is het tijd voor het echte werk. De eerste wedstrijd waar de Grytsje Obes aan meedoet is Lemmer Ahoy op 29, 30 en 31 mei. Hopelijk kan het Koudumer skûtsje daar aan de start te verschijnen, maar dan moet de verbouwing wel volgens planning verlopen. In ieder geval hebben de mensen van de Grytsje Obes de afgelopen 10 weken, en trouwens de hele winter, keihard gewerkt om te zijn waar ze nu staan.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Koudum