Maandag 3 oktober 2011 06:58 uur
Formerum
Ontvang updates voor Formerum
Wij waren hier met een hele groep mensen met kinderen van verschillende leeftijden op een zaterdag. Helaas was er veel dicht. Wat er open was is beslist niet toegankelijk voor gehandicapten (kinderen). Je kunt bij geen enkele attractie komen. Of wanneer je naar boven geduwd wordt dan kun je met een rolstoel totaal geen draai maken. Aan het personeel ligt het niet. Zij zijn meer dan behulpzaam om met je mee te denken maar ook zij zagen er geen gat in. Het invalidentoilet is onmogelijk op slot te doen wanneer je in een rolstoel zit. Ik weet niet wie hier over de voorzieningen van minder validen. heeft nagedacht maar het is waarschijnlijk een goed idee om op de pagina te zetten dat de algemene paden goed toegankelijk zijn maar de rest van het park totaal ongeschikt is voor minder validen. Verder is het park wel heel ruim opgezet en netjes. Maar dat is helaas een groot minpunt.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Formerum