Maandag 30 juli 2018 04:49 uur
Formerum
Ontvang updates voor Formerum
Zowel bij de burger als de paddestoelensalade werd niet geleverd wat er op de kaart stond. De salade was niet vers en ronduit vies. Er werd gezegd dat dat al eerder gemeld was, maar enige coulance ontbrak. Gelukkig was het pepermuntje bij het afrekenen voldoende om de vieze smaak weer wat weg te werken. De tafel was plakkerig.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Formerum