Laatste dienst in kerkgebouw De Poort op Texel - Reformatorisch Dagblad

Woensdag 16 september 2020 21:13 uur

Oosterend

Bron Reformatorisch Dagblad

De protestantse gemeente Den Burg, op het eiland Texel, heeft op 6 september de laatste dienst gehouden in haar kerkgebouw De Poort. Dat meldt gereformeerdekerken.info.

Lees het volledige artikel op Reformatorisch Dagblad

Bekijk al het lokale nieuws van Oosterend

Laatste dienst in kerkgebouw De Poort op Texel - Reformatorisch Dagblad

Meer meldingen in deze omgeving

Melding politie Oosterend
112 melding
Vrijdag 14 augustus 2020 om 14:54
Oosterend

Politiehelikopter 01 is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Zondag 12 juli 2020 om 11:18
Oosterend

Helikopter is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Woensdag 8 juli 2020 om 17:29
Oosterend

Helikopter is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Zaterdag 4 juli 2020 om 13:54
Oosterend

Helikopter is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Vrijdag 26 juni 2020 om 18:27
Oosterend

Helikopter is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Donderdag 25 juni 2020 om 08:50
Oosterend

Helikopter is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Zaterdag 13 juni 2020 om 18:05
Oosterend

Lifeliner 5 is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Nintendo switch met 4 games 185,00 Dezelfde #marktplaatsoplichter uit Oosterend Tel nr nummer geeft meldingen op politie. nl .
112 melding
Zondag 5 april 2020 om 21:46
Oosterend

Let op: de aanduiding op de kaart geeft niet het exacte adres van de adverteerder weer.

Melding traumahelikopter Oosterend
112 melding
Zondag 15 maart 2020 om 13:30
Oosterend

Lifeliner 1 is gaan vliegen vanaf #Oosterend live volgen?

Brandweer naar Oosterend in Oosterend vanwege brand
112 melding
Donderdag 29 augustus 2019 om 22:53
Oosterend , Oosterend

Op 29 augustus 2019 om 22:53 is de brandweer met grote spoed uitgereden naar Oosterend te Oosterend.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Oosterend

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl