Vrijdag 14 februari 2025 14:42 uur
Warmond
Ontvang updates voor Warmond
Warmond – De deelnemers van de Zonnebloem in Warmond genoten donderdag van een gezellige contactmiddag in het Zenit, het zaaltje achter de Protestantse kerk. Onder het genot van koffie en thee bekeken zij een film, gemaakt door Hans van Gerven, over de activiteiten van het afgelopen jaar.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Warmond