Maandag 17 februari 2025 15:49 uur
Warmond
Ontvang updates voor Warmond
Noordwijk/Warmond – De ijsbanen in Noordwijk en Warmond gingen maandagochtend respectievelijk om 8.30 uur (Noordwijk) en 9.30 uur (Warmond) open voor het publiek. Vooral de Warmondse baan, die het eerst open was, trok veel bezoekers. Ongeveer 200 tot 250 schaatsliefhebbers beschaatsten het ijs daar. Toen bekend werd dat de baan nog maar tien minuten open zou zijn, renden velen snel naar de ijsbaan voor een laatste rondje.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Warmond