Dinsdag 18 februari 2025 07:49 uur
Warmond
Ontvang updates voor Warmond
Noordwijk/Warmond – De ijsbanen in Noordwijk en Warmond zijn ook op dinsdag weer open. In Noordwijk was de baan van 7.00 – 8.00 uur toegankelijk voor leden en sinds 8.00 uur voor iedereen. De Warmondse ijsbaan is ook sinds vanochtend vroeg geopend. Met de zonneschijn van maandag was de volledige ijsvloer verdwenen. Vrijwilligers van beide ijsclubs moesten maandagavond en -nacht dus weer opnieuw starten met het leggen van de ijsvloer. Die mag er zijn. De ijsmeesters zijn tevreden met het resultaat.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Warmond