Woensdag 19 februari 2025 07:48 uur
Warmond
Ontvang updates voor Warmond
Noordwijk/Warmond – De Geversbaan in Noordwijk is woensdagochtend om 8.00 uur open gegaan. Voor de derde nacht op rij zijn vrijwilligers van de Noordwijkse IJsclub de hele nacht bezig geweest om een mooie ijsvloer te maken. Er kan woensdag worden geschaatst tot de dooi invalt. De ijsbaan in Warmond is gesloten.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Warmond