Vrijdag 22 februari 2013 11:45 uur
Hoogt Utrecht
Diefstal
Ontvang updates voor Binnenstad
Utrecht - Op vrijdagochtend 22 februari hebben agenten een 47-jarige Utrechtenaar aangehouden en zijn auto in beslag genomen.
Agenten zagen omstreeks vrijdagochtend 02.00 uur ter hoogte van
het Paardenplein een auto rijden, die gesignaleerd stond als gestolen. Op het
Westplein werd de auto aan de kant gezet en de bestuurder aangehouden en
overgebracht naar het bureau. Op het bureau bleek dat de bestuurder nog 1500
Euro aan de belastingdienst moest betalen en de auto daarom gesignaleerd stond.
De auto is in beslag genomen door de belastingdienst.
Bekijk al het lokale nieuws van Binnenstad