Woensdag 27 februari 2013 11:18 uur
Drieharingstraat Utrecht
Oplichting
Ontvang updates voor Binnenstad
Utrecht - Twee mannen die na het eten een horecagelegenheid verlieten zonder te betalen, zijn in de avond van dinsdag 26 februari aangehouden.
Rond 21.35 uur kregen agenten de melding dat een man in een horecagelegenheid
aan de Drieharingstraat had gegeten en weggegaan was zonder te betalen. De
agenten kregen een goed signalement van de man en hij was ook gezien door
cameratoezicht. De verdachte, een 30-jarige IJsselsteiner, werd samen met een
andere man aangetroffen en staande gehouden door de spoorwegpolitie. De
IJsselsteiner bleek samen met de andere man (gegevens onbekend) gegeten te
hebben. Zij zijn aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. Daar bleek
dat de 30-jarige man nog een boete van 500 euro open had staan.
Bekijk al het lokale nieuws van Binnenstad