Woensdag 12 december 2012 10:36 uur
Oudegracht Utrecht
Vernieling
Ontvang updates voor Binnenstad
Utrecht - In de nacht van dinsdag 11 op woensdag 12 december heeft de politie twee mannen aangehouden. Door cameratoezicht was gezien dat zij vernielingen hadden aangebracht.
Rond 00.35 uur werd de politie opgeroepen om naar de Lange
Elisabethstraat te komen. Op camerabeelden was te zien dat hier een groepje
mannen rondhing, die een fiets in de Oudegracht hadden gegooid en in een paal
hadden gehangen. Toen de politie ter plaatse was, bleken de jongeren dronken te
zijn en waren ze moeilijk aanspreekbaar. Op de camerabeelden was goed te zien
welke twee mannen, van 23 en 25 jaar afkomstig uit Capelle aan den IJssel en
Goudswaard, de fiets in de gracht hadden gegooid. Zij werden door de politie
aangehouden ter zake vernieling en werden meegenomen naar het politiebureau voor
nader verhoor.
Bekijk al het lokale nieuws van Binnenstad