Mannen aangehouden dankzij cameratoezicht

Woensdag 12 december 2012 10:36 uur

Oudegracht Utrecht

Vernieling

Ontvang updates voor Binnenstad

Utrecht - In de nacht van dinsdag 11 op woensdag 12 december heeft de politie twee mannen aangehouden. Door cameratoezicht was gezien dat zij vernielingen hadden aangebracht.

Rond 00.35 uur werd de politie opgeroepen om naar de Lange Elisabethstraat te komen. Op camerabeelden was te zien dat hier een groepje mannen rondhing, die een fiets in de Oudegracht hadden gegooid en in een paal hadden gehangen. Toen de politie ter plaatse was, bleken de jongeren dronken te zijn en waren ze moeilijk aanspreekbaar. Op de camerabeelden was goed te zien welke twee mannen, van 23 en 25 jaar afkomstig uit Capelle aan den IJssel en Goudswaard, de fiets in de gracht hadden gegooid. Zij werden door de politie aangehouden ter zake vernieling en werden meegenomen naar het politiebureau voor nader verhoor.

Bekijk al het lokale nieuws van Binnenstad

Mannen aangehouden dankzij cameratoezicht

Meer meldingen in deze omgeving

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 02:04
Jansdam, Utrecht

112 melding
Maandag 22-6-2026 om 02:00
Jansdam, Utrecht

Video
Zondag 21-6-2026
Utrecht

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 23:30
Lange Viestraat, 3511BK Utrecht

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 23:30
Lange Viestraat, 3511BK Utrecht

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 02:17
Janskerkhof, Utrecht

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 02:17
Janskerkhof, Utrecht

112 melding
Zaterdag 20-6-2026 om 00:18
Potterstraat, Utrecht

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Binnenstad

Instellen

Meer nieuws in Binnenstad

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl

© 2012 - 2026 OOZO.nl - info@oozo.nl - Gegevens verwijderen? | Disclaimer | Privacy statement