Donderdag 27 december 2012 09:44 uur
Stationsstraat Utrecht
Verkeersovertreding
Ontvang updates voor Binnenstad
Utrecht - De beveiliging van een parkeergarage alarmeerde woensdagavond 26 december de politie omdat een dronken man in zijn auto was gestapt en de garage was uitgereden.
De beveiliging van een parkeergarage aan de Stationsstraat belde
omstreeks 20.10 uur naar de politie omdat men was aangesproken door een man die
zijn auto niet meer kon vinden. De beveiligingsman rook dat de man alcohol had
genuttigd. Agenten gingen omstreeks 20.10 uur snel ter plaatse en zagen de
automobilist nog net de garage uitrijden.
De 40-jarige bestuurder uit Zeist werd aan de kant gezet en
moest een blaastest afleggen. Hieruit bleek dat hij te veel gedronken had. Op
het bureau wees de ademanalyse 770 ug/l uit. De man kon direct zijn rijbewijs
inleveren en werd met een proces-verbaal naar huis gestuurd.
Bekijk al het lokale nieuws van Binnenstad