Zondag 7 juni 2026 10:59 uur
Cromvoirt
Ontvang updates voor Cromvoirt
Uit eten bij Asperges in het veld is een bijzondere ervaring. Daar kunnen inmiddels heel wat mensen over meepraten. Een bezoek aan het fraaie pop-up restaurant, direct aan de aspergevelden in Cromvoirt, is echter niet voor iedereen weggelegd. Dat beseft ook organisator Frank de Bot. Hij nam het initiatief om 25 bijzondere gasten uit te nodigen om woensdagmiddag 20 mei aan te schuiven bij de lunch, die werd verzorgd door sterrenrestaurant Lutum. Het werd een middag om niet snel te vergeten, zowel voor de members van Quiet Den Bosch als voor de lotgenoten van het Vicki Brown Huis. Er werd intens genoten van al het lekkers dat op tafel kwam.
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Cromvoirt