Jumbo Zuiderpoort gaat voor week zónder vlees!

Vrijdag 8 maart 2019 12:24 uur

Wijchen

Bron Wijchens nieuws

Een week lang zonder vlees, want Jumbo Zuiderpoort vindt het milieu belangrijk en sluit hiermee aan op ‘De nationale week ZONDER vlees’. “Er zitten 3 voordelen aan”, vertellen Dirk Beverloo, filiaalmanager, en Sandra Geurts, afdelingsmanager Vers. “Allereerst omdat gevarieerd eten goed is, daarnaast is het ook goed voor het milieu – er is minder CO2-uitstoot – en tevens is het aspect dierenwelzijn belangrijk!” Kortom, probeer eens wat anders dan vlees. Het Jumbo vegetarische assortiment staat prachtig gepresenteerd, is uitgebreid en de kwaliteit is hoog en divers. Denkt u hierin aan burgers op groentebasis, heerlijke kaasschnitzels, notenballetjes en de vegetarische shoarma en gyros. Wist u dat Jumbo Zuiderpoort sinds kort ook een uitgebreid diepvriesassortiment met vegetarische snacks en visvrije tonijn heeft?! En het totale assortiment is compleet gemaakt met vegetarisch broodbeleg, salades en filet americain! De actie ‘2 + 1 Gratis’ start op woensdag 13 maart en loopt t/m dinsdag 19 maart 2019.

Lees het volledige artikel op Wijchens nieuws

Bekijk al het lokale nieuws van Wijchen

Jumbo Zuiderpoort gaat voor week zónder vlees!

Meer meldingen in deze omgeving

Eigenaar cafetaria Wijchen na overvalpoging: ‘Zwaardere straf schrikt overvaller misschien af' ..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 21:31
Graafseweg , Wijchen

WIJCHEN - Een onbekende man heeft zondagavond geprobeerd cafetaria Lepoutre aan de Acacialaan in Wijchen te overvallen.

Eigenaar cafetaria Wijchen na overvalpoging: ‘Zwaardere straf schrikt overvaller misschien af'.
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 21:30
Graafseweg , Wijchen

WIJCHEN - Een onbekende man heeft zondagavond geprobeerd cafetaria Lepoutre aan de Acacialaan in Wijchen te overvallen.

Gewapende overval op cafetaria in Wijchen: medewerkers bedreigd met wapen ..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 21:19
Acaciastraat , Wijchen

WIJCHEN - Een filiaal van de Wijchense cafetaria Lepoutre is zondagavond laat het doelwit geworden van een gewapende overval.

Twee verdachten vluchten op scooter na overval in #Wijchen .
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 20:10
Acaciastraat , Wijchen

WIJCHEN – Cafetaria Lepoutre aan de Acaciastraat in Wijchen is zondag overvallen.

Gewapende #overval op cafetaria in #Wijchen, medewerkers bedreigd |..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 19:53
Wijchen

Kijkt u naar de juli-acties van 6 Wijchense bedrijven en 4 prachtige Wijchense horecagelegenheden met leuke doe-activiteiten!

Eigenaar cafetaria Wijchen na overvalpoging: ‘Zwaardere straf schrikt overvaller misschien af' ..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 18:00
Graafseweg , Wijchen

WIJCHEN - Een onbekende man heeft zondagavond geprobeerd cafetaria Lepoutre aan de Acacialaan in Wijchen te overvallen.

Gewapende #overval op cafetaria in #Wijchen, medewerkers bedreigd |..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 15:43
Wijchen

Kijkt u naar de juli-acties van 6 Wijchense bedrijven en 4 prachtige Wijchense horecagelegenheden met leuke doe-activiteiten!

Gewapende overval op cafetaria in #Wijchen: medewerkers bedreigd met wapen |..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 13:01
Wijchen

Kijkt u naar de juli-acties van 6 Wijchense bedrijven en 4 prachtige Wijchense horecagelegenheden met leuke doe-activiteiten!

Overvaller maakt geen buit door corona -..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 11:32
Acaciastraat , Wijchen

WIJCHEN – Een overvaller heeft zondagavond geen buit gemaakt bij zijn daad op een cafetaria in Wijchen. Dat kwam dankzij de corona.

Gewapende overval op cafetaria in Wijchen: medewerkers bedreigd met wapen ..
112 melding
Maandag 13 juli 2020 om 10:20
Acaciastraat , Wijchen

WIJCHEN - Een filiaal van de Wijchense cafetaria Lepoutre is zondagavond laat het doelwit geworden van een gewapende overval.

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijchen

Instellen

Weten hoe eenvoudig het is om af te vallen? Zonder pillen en smeersels en zonder je in het zweet te werken!
Kijk op eenvoudig-afvallen.nl