Floris-fans gezocht!

Woensdag 11 september 2019 15:12 uur

Wijchen

Bron Wijchens nieuws

Op zondagavond 5 oktober 1969 werd de eerste aflevering van de legendarische televisieserie ’Floris’ uitgezonden. Precies 50 jaar later wil kasteel Hernen, dat het decor was in deze aflevering, dit vieren.

Lees het volledige artikel op Wijchens nieuws

Bekijk al het lokale nieuws van Wijchen

Floris-fans gezocht!

Meer meldingen in deze omgeving

Politie naar Bijsterhuizen in Wijchen
112 melding
Zaterdag 4 april 2020 om 09:03
Bijsterhuizen , Wijchen

Op 4 april 2020 om 09:03 is de politie uitgereden naar Bijsterhuizen 24 te Wijchen.

1727 Gelderlanders besmet met coronavirus: 112 nieuwe.
112 melding
Donderdag 2 april 2020 om 16:32
Wijchen

GELDERLAND – Het aantal besmettingen met het coronavirus wat is vastgesteld in Gelderland is zondag opgelopen naar 1727. Dat zijn er 112 meer dan gisteren, meldt het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Loos alarm #fietsendiefstal bij station, maar politie #Wijchen toch blij met melding! |..
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 22:46
Wijchen

In deze videoserie stellen we de actuele ‘Vraag van de Week’ en natuurlijk ook waar Wijchenaren ‘Positieve Kriebels’ van krijgen in hun leven!

#Berenjacht bij politie #Wijchen |..
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 22:37
Wijchen

In deze videoserie stellen we de actuele ‘Vraag van de Week’ en natuurlijk ook waar Wijchenaren ‘Positieve Kriebels’ van krijgen in hun leven!

Melding politie Nieuweweg Wijchen
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 22:32
Nieuweweg , Wijchen

Een alerte getuige zag gisteren, dat twee mannen bij het station in #Wijchen een afgesloten fiets optilden, in een busje laadden en wegreden in de richting Nijmegen.

@OzanKemalOzan @mehdi_karayusuf Op deze Turkse site staat een gedetailleerd verhaal over de viervoudige moord in Etten-Leur.
112 melding
Dinsdag 31 maart 2020 om 14:06
Leur

Google vertaalt het bijschrift dat Onur doorstuurde bij de foto's "Çok hastalar, konusamazlar" als "Veel patiënten kunnen niet praten". Is dat een goede vertaling?.

Melding politie Leur
112 melding
Zondag 29 maart 2020 om 13:36
Leur

Vreselijk zo'n drama in Etten Leur.

#Brandweer: pas op voor natuurbrand, het is Fase 2 #Wijchen |..
112 melding
Vrijdag 27 maart 2020 om 17:52
Wijchen

In deze videoserie stellen we de actuele ‘Vraag van de Week’ en natuurlijk ook waar Wijchenaren ‘Positieve Kriebels’ van krijgen in hun leven!

#Brandweer voor tweede keer vandaag gealarmeerd voor brand bij Van Rossum Meubelen #Bergharen #Wijchen |..
112 melding
Vrijdag 27 maart 2020 om 08:17
Wijchen

In deze videoserie stellen we de actuele ‘Vraag van de Week’ en natuurlijk ook waar Wijchenaren ‘Positieve Kriebels’ van krijgen in hun leven!

#Brandweer voor tweede keer vandaag gealarmeerd voor brand bij Van Rossum Meubelen #Bergharen #Wijchen |..
112 melding
Donderdag 26 maart 2020 om 23:28
Wijchen

In deze videoserie stellen we de actuele ‘Vraag van de Week’ en natuurlijk ook waar Wijchenaren ‘Positieve Kriebels’ van krijgen in hun leven!

Direct een e-mail ontvangen bij nieuwe meldingen in deze regio?

Meld je dan GRATIS aan voor de Oozo Alert service voor Wijchen

Instellen