Vrijdag 19 juni 2026 14:42 uur
Zaltbommel
Ontvang updates voor Zaltbommel
ZALTBOMMEL – Vrijdagmiddag is onder grote belangstelling de nieuwe fietstunnel onder de N322 bij Zaltbommel officieel geopend. Gedeputeerde Klaas Ruitenberg (Provincie Gelderland) en wethouder Isabel Plessius (gemeente Zaltbommel) verrichtten de opening door als eersten vanaf de Hogeweg door de tunnel te fietsen, gevolgd door een grote groep genodigden. Aan de andere kant van de tunnel waren er vervolgens nog wat plechtigheden en toespraken. (Meer info onder de video)
Lees het volledige artikel bij de bron
Bekijk al het lokale nieuws van Zaltbommel